luni, 30 august 2010

FA,FANY ! Un raspuns pentru FANY de la WWW.ENTERCLICK.RO !


---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la:
ioan-victor dragan <ioan.victor.dragan@gmail.com>
Data: 30 august 2010, 22:36
Subiect: Re: [1937 Advertising ROMANIA] Comentariu nou pentru Coke'n Music.
Către: office@enterclick.ro, enterclick_ro@yahoo.com


Mai draga FANY,

In primul rand scrie si prezinta-te !

INAINTE DE A-MI MAI DA INVITATII - vezi ca acum cateva zile mi-ai mai trimis o astfel de invitatie NO REPLY careia,dintr-o mare naivitate,i-am dat curs.
Intrebarea este : si capra cine sta???
De clickait nu v-ati gasit clientul !!!!

Scurt si cuprinzator

Eu, cu REPLAY !

În data de 30 august 2010, 20:46, Fany <noreply-comment@blogger.com> a scris:

Fany a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Coke'n Music":

Salut, mi se pare foarte interesant blogul tau, inscrie-l pe http://www.enterclick.ro pentru a primi vizitatori unici si trafic, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi de 2 ori pe zi toate site-urile din sistem si vei primi pentru fiecare vizita facuta celorlalti una de la ceilalti catre tine.

Publicaţi

Ştergere

Marcaţi-l ca spam


Moderează
comentarii pentru acest blog.

Publicat de către Fany pe 1937 Advertising ROMANIA la 30 august 2010, 10:46


Niciun comentariu:

205

CASA ALBERT - vinuri frantuzesti

CASA ALBERT